Boards Of Canada gerbėjai laukia naujo jų albumo, nors praėjo jau velniškai daug metų po paskutinio darbo. Belaukiantiems norėčiau pasiūlyti kai ką, kas kažkiek primintų tą nostalgišką, su vaiduokliškom aliuzijom į niekieno ir tuo pačiu kiekvieno vaikystę, skambesį. Kiek prisimenu, su No-Source netleiblu, kuriame ir buvo išleistas mano aprašomas darbas, anksčiau susidurti neteko. O po šio relyzo detaliau pasikapstysiu jo leidinių bibliotekoje.
Tardiss – tai skaitmenine ir analogine aparatūra apsikarstę du bičai – Karl Koopmann ir Steve Setzepfandt. Pasak discogs, visi jų darbai anksčiau irgi buvo išleisti No-Source netleible, todėl manau tai, ką jie yra sukūrę nusės mano grotuve detalesniam išklausymui. Mold and Moisture yra 2002-2004 metais sukurtų kompozicijų rinkinys ir pagal visą jo skambesį galiu spręsti, kad didžiausią įtaką padarė Boards Of Canada duetas – kiekviename kūrinyje rasi tų pažįstamų garsų, neaišku kodėl karts nuo karto sukeliančių nostališkus jausmus.
Mold and Moisture, the fourth release by Tardiss on No-Source Netlabel is a trip back in time. These nine tracks make up a collection of early works recorded between 2002 and 2004. What we see here is the beginnings of a sound that Tardiss has gone on to shape into their definitive style. It is a decidedly more electronic and experimental album than the previous Tardiss records. There are still those nostalgia tendencies that peak from time to time. The album kicks off with “The Sandbox”. Samples of waves wash into IDM beats and sparse melodies. “Mid Lake Left”, recalls the track title Left Side Drive by Boards of Canada. Mid Lake Left was recorded a year or two before the Boards of Canada track and delivers more of an early Squarepusher vibe.